reklama

Fragmenty

Sú veci ktoré nemôžeš chápať a ktoré nechápem ani ja. Povedal eM eN. Videl som zamrznutú labuť v ľade jazera plnom korčuľujúcich sa detí... Dnes ráno mi pri holení stiekla po tvári slza krvi a vo vode umývadla explodovala v ružu. Pustil som si žilou. ...vyzerala ako keby zamrzla v lete. Ja ich nechcem chápať, ja nimi chcem žiť. Povedala eN eM. ...vedeli ste že keď otvárate ústa uniká z nich teplom energia? Ticho. (Za oknom hučí vietor v topoľoch.) Zo zbierky - Statická dynamika -, ktorá nebola nikdy napísaná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

---

„Knihy nejsou prostitutky, nechtějí za každou cenu vypadat dobře.“ (Jáchym Topol)

Ja si len skromne dovolím dodať, že ani slová.



Pre tých, ktorým nestačilo:



Martin Bezák

Martin Bezák

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor bol viackrát obvinený z ohrozovania mravnej výchovy mládeže, ktorého sa dopustil duševným obnažovaním sa na tejto stránke. Momentálne na úteku. Je ozbrojený klávesnicou a vysoko nebezpečný! -„Autor píšuci iracionálnu erotickú mystiku.“ (Neznámy kritik) Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťKultúra?Poézia?POchybneVIEDKYAforizmyCorporate Works FoundationSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu